Judas

Nej, som jag trodde. Inte många timmars sömn i natt. Någon gång runt halv 2 somnade jag nog till slut efter ett en lång analys om vilken sida i sängen som gav mig mest lugn. Tycker liksom inte om att ha en så stor säng att ligga alldeles ensam i. Det blir för mycket plats för mig som gillar att kura ihop mig för att behålla värmen under täcket.

Någon gång runt 4 vaknade jag och trodde att grabbarna på 7B hade efterfest. Låg och irreterade mig och funderade på att gå ut naken på balkongen för att säga åt dem att det finns faktiskt folk som försöker sova. Istället kom jag på att jag kunde stänga fönstret som jag hade öppet. Pjuh. Men rösterna förblev lika starka och nu tyckte jag mig höra en kvinno-röst. Det första som slår mig är att det är grabbarna på 7B och Charlotte i min klass som råkat gå in i fel hus och alltså håller en liten efterfest i mitt vardagsrum. När jag vaknat till så pass mycket att jag insåg att det skulle bli en lååång natt vågade jag öppna dörren och lyssna. Sandras dörr i andra änden utav hallen stod på glänt och jag förstod nu att Sandra måste ha bjudit över grabbsen till oss. "Sandra, är det spöket där uppe som låter nu?" Jag insåg att det var jag och min dörr som agerade spöke.

Imorse låg ett litet sms och väntade. "förlåtförlåtförlåt för mina djävulskompisar som kommer mitt i natten, trodde de drev med mig." Alla mina teorier kunde genast läggas i papperskorgen och jag välkomnar nu dessa Kolbäcksmänniskor till Hultsfred.

Judas - Lady Gaga


Kommentarer
Postat av: sysyter

2011-05-16 @ 16:15:44
Postat av: Lilla syster

Lyssna på Judas med Cazzi Opeia!! :)

2011-05-16 @ 16:19:10

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0