Fuckin' Perfect

Sjukt mysig dag med Sandra i Kalmar. Kontraktet skrivet som vi firade med att överraska våra företrädare genom ett "hey, we would like to se our rooms" (Sandras rum ägs tydligen nu av en spanjor) och senare lite sushi. Tänk om en av de tre pizzorierna i Hultsfred skulle bytas ut mot något med sushi-utbud. Då skulle vi ha en anledning mindre att flytta. Eller vi kan ju låtsas. Förutom kontraktskrivandet kunde vi ju fira att jag och Joanna äntligen fixat lägenhet i Stockholm över sommaren. Erstavägen 1C låter ju kalas. 
 
Väl hemma efter en mysig tågresa med vy över smålands slätter då godiset flyttades från karamellkungenpåsen till min mage väntade ett trevligt brev. 9591 kronor rikare. Tack till Krusenstiernas fond. Sommaren i stockholm kan börja.



Fuckin' Perfect - Pink


Kommentarer
Postat av: c

Men alltså KAN DU SLUTA FÅ PENGAR!!!! du blir bara rikare och rikare och jag blir bara fattigare och fattigare. Jag vill inte bo i Björknäs, jag vill bo under din säng på erstavägen.

2011-05-13 @ 08:36:17
URL: http://cronja.com

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0