Du Är Snart Där

Efter denna helg har jag ett par sista andetag att ge Hulstfred för att sedan lämna detta bakom mig för all framtid - LÄMNA DETTA BAKOM MIG FÖR ALL FRAMTID. Jag kunde inte längat mer. Är som ett barn på julafton. Lycka. Tänk när jag satt på precis samma ställe som jag gör nu med en helt annan känsla inom mig. Ångest. Hopplöshet. Drömkrossad. Ledsen. Ensam. Ord jag inte använder idag. Det finns dagar då man inte är på topp, men jag ser alltid ljuset i min tunnel. Nu väntar Stockholm med sommar och vänner. Sen kommer Kalmar - och jag känner ett lyckorus inom mig när jag tänker på det. Men som sagt, först Stockholm.


Tack min andra halva för att du valde att slösa några dagar med mig.

Du Är Snart Där - Håkan Hellström


Kommentarer
Postat av: lillasyster

snyggingsyster!!

2011-05-25 @ 08:28:40

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0