Da Da Dam

Usch. Jag har blivit av med mitt sommarboende. Fick ett sms i natt, som så klart väckte mig och när jag väl läste sms:et låg jag vaken mest hela natten och kunde inte släppa bomben som smällde mitt i min dröm. Ringde min syster och berättade om det och hon blev så klart jätteledsen. Vi båda hade verkigen sett fram emot att få bo tillsammans en hel sommar i innerstan. Som det ser ut nu kommer vi givetvis bo tillsammans men under samma tak som mor och Tomas. Inget ont mot er, men ni vet hur det är i den här åldern. Jag vet att ni förstår oss.

Förutom det har jag haft en givande dag med träning, solande, föreläsning av Maria Enström Osby som känns som ett orakel inom musikbranschen(!), och poppat popcorn fyra gånger. Måste då tillägga att det endast lyckades den fjärde gången. Det där med att poppa popcorn är inte vår grej helt enkelt. Någon måste vara dålig på det också. Tydligen jag och Sandra.



Da Da Dam - Paradise Oskar

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0