Coming Down

Sista kvällen i Hultsfred annordnar jag en Klädbytardag! Efter att ha packat ner allt i kartonger så insåg jag att det finns alldeles för lite plats i den nya lägenheten i Kalmar för alla mina klädesplagg. Vilken tur att jag har så mycket som jag aldrig använder och aldrig kommer att använda, något jag gång på gång måste påminna mig om. Så jag hoppas alla rara Hultsfredstöser kommer hit! Har ni inget att bidra får ni desto mer att ta med er hem ;)

I lördags var det avslutnings-sittning på Metropol. Kvällen till ära spelade Sator och Docenterna uppmixat med lite The Hellacopters, Bob Hund och Birgit Bidder. Dock fick jag inte så mycket festligheter i mig utan volontärade hela kvällen. "Ja så här små humpar har vi nog aldrig haft, men ni är garanterat det sötaste" Pff.

Den där Birgit har spelat både med Veronica Maggio och Oskar Linnros. Jag har en känsla av att hon snart tar Sverige med storm. Så håll utkik, hon var grym! Fick även höra lite rykten om att den där Salo snart går solo snart. Ja, som jag brukar säga - Kan ju inte bli annat än succé!

Coming Down - Birgit Bidder

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0