Beautiful Mistake

Mitt ibland konteringarna stannar jag upp. Den här låten känner jag igen. Men är det inte.. Jo juste. Beldina är en tjej som jag veta om ett bra tag och jag gillar henne skarpt! Hörde henne live i januari och kunde inte få nog, men det spotify-samhälle vi blivit kunde jag inte acceptera att bara få höra hennes musik på myspace, och släppte henne tills idag! För nu är det problemet löst, för så brukar det bli när P3 har sagt sitt.

En liten paus, nu återgår jag till att förverkliga mitt mål - att klara de där förbaskade revisor-fasonerna!


Beautiful Mistake - Beldina Malaika

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Men ååh det var ju den hon sjöng på konserten ellerhur? :)

2011-05-09 @ 21:40:04

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0