Are You Leaving

Valborg var fantastiskt. Som vanligt när jag får dela glädje med mina kära!

Såja, jag har viktigheter att berätta! Idag ringde nämligen kvinnan som jag för två veckor sedan misstog mig för att vara försäkringsbolaget.. eller vad jag nu kallade dem. Hon kom med förbaskat bra nyheter - Assistentpraktik på Titan Television för evenemanget Sveriges Nationaldagsfirande på Skansen. Med den nyheten kunde jag gömma undan min nerver på bilskolan. Inte så mycket nytt där inte. Ni vet, titta, blinka, svänga, bromsa, tuta, köra.. och sen kanske inte i den ordningen men så mycket roligare är det inte att försöka skaffa körkort. Jag skriver försöka för att jag inlett denna episod i livet oräkneliga gånger. Eller typ 3. Trejde gången gilt?

Veckan bjuder på plugg och jag bjuder på det senaste från Erik Hassle. Medan ni njuter så kryper jag till kojs tillsammans med Harry P.  





Are You Leaving - Erik Hassle

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0