What You Have Found

I januari i år var jag på en spelning i Stockholm. Och jag förälskade mig. Svårt att beskriva vad som var så bra, men hon hade något som noterades av den lilla skara som hade samlats. Självklart sökte jag genast upp henne på Spotify men blev genast besviken. Nej ta det inte fel, hennes låtar är riktigt bra! Men i jämförelse med vad jag kände under hennes liveframträdande så var det platt. Så jag började söka efter liveinspelningar men blev resultatlös.. Jag får helt enkelt kontakta henne för att få information om nästa Stockholmsspelning! 

Ja, juste. Ni kanske är intresserade av henne nu? Ulrika Windolf heter hon! :)

(Förövrigt hade jag glömt skriva att jag tonat håret lite mörkare.. haha. Ibland skriver jag helt utan att tänka, men det var väl ingen nyhet!)

What You Have Found - Ulrika Windolf


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0