Coffee & Cigarettes

Dricker en kopp kaffe och hoppas att min kropp förstår att jag behöver koffeinet! Det händer allt för ofta att kroppen överanalyserar och sätter igång alla försvarsmekanismer mot detta gift. Snälla rara, idag behöver jag det. Jag är trött men måste fortsätta använda huvudet. Kände redan när jag satte i kontakten i eluttaget att detta är som att be om att inte orka plugga. Hur min kropp använder försvaret? Det har jag ingen aning om, men resultatet blir att jag börjar må illa, får huvudvärk och känner mig febrig. Inte precis så som man vill må när man ska lära sig nyttigheter.

Ikväll ska jag bjuda familjen + min storasysters familj på middag. Blir min försenade födelsedagsmiddag :)



Coffee & Cigarettes - Michaelle Featherstone


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0