High And Low

Snabb sammanfattning så ni vet var ni har mig. Torsdag började jag pluggandet på egen hand i Uppsala. Efter nån timme tittade Kalle förbi. Han promotade lite för Stocken men jag lovade inget. Vid 18.00 virvlade jag bort mig i Uppsala men lyckades hitta till en Moské där jag blev hittade av kvällsvärden. Sandra och Dawid bjöd på studentmiddag för att fira 51-åringen!

När kvällen slog 21.00 längtade mamma till sängen och jag till festen. Vi tackade för oss och jag lämnades av vid Domkyrkan där jag mötte upp Rebecca och Elisabeth. Mötet där blev mycket kort då jag lät flickorna gå in och starta festen utan mig medan jag tvingades vänta in männen som skulle hjälpa mig in. Allt gick strålande liksom kvällen. Där blev en reunion av alla olika delar!

På fredagen vaknade fyra mycket trötta människor varav en tog på sig förklädet och bjöd de hopplösa på brunch. Denna brunch kommer inte att glömmas - Blåbärspannkakor med sirap och choklad, fattiga riddare, scrumbled eggs med bacon, kaffe, brämhultsjuice, vaniljyogurth med blåbär och lime och, avslutningsvis, hallonpaj. Jag tror jag hittat min man! Grabbarna satte sig omlott i soffan och beskådade med spänning herr-stafetten. Jag mötte upp Rebecca för att plugga. Plugga? Det var planen, men hur ofta blir det som man tänkt? På kvällen träffade jag Emelie, åt mat som ville påminna oss om Thailand och skrattade åt "varning för barn". (Hej Gry! Vad kul att se kurvor! HAHA!). På kvällen var planen utgång med Cronja, men hur ofta blir det som man tänkt? Nej exakt. Jag mötte upp en vinglande Cronja som några minuter senare somnade till introt av Burlesque.

Idag ska jag plugga! Eller jag gör det. Typ.

High And Low (Boeoes Kaelstigen Remix) - Tove Styrke 


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0