Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare)

Nej, jag är inte alls sugen på det här. Jag ger det 5 timmar till, sen blir det middag och film. Det är jag värd. Det är bra att säga och medge att vi svenskar är väldigt duktiga på att vara värda saker. "Idag tränade jag så jag är värd en glass" "Idag har jag pluggat så jag är värd det. Jag lärde mig inget men det viktiga är att man försöker." Jag vet att min programansvarige skiter fullständigt i om jag struntat i sömn, mat, vänner och familj för att jag försökte så mycket jag bara kunde. Kan jag det inte så tycker han absolut inte att jag är värd ett betyg som gör att jag slipper göra om allt igen.

Detta var min paus, plus lite Kent. Nu dyker jag. Djupt. Det är dags att bli en hejare på bokföring. Heja, heja!

 Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) - Kent

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0