Love

Lägenhetsvisning i Hammarby Sjöstad. Nej jag ska inte köpa lägenhet, inte ens flytta till Stockholm. Men det gäller att planera inför sommaren och ha möjligheter. Nu har jag tagit tag i en sak - boendefrågan. Nu är frågan om jag ska jobba eller plugga och isf var eller vad? Eller ska jag kanske tillbaka till Barcelona eller se en ny del av världen? Imorgon ska jag iaf reda ut framtiden vad gäller denna utbildning. Heja heja!

Nu sitter jag och väntar på min lillasyster som varit en vecka i Åre. Åh vad jag saknar henne!

Love (Acoustic Version) - Elin Ruth Sigvardsson & Lars Eriksson

Kommentarer
Postat av: syster

Nej inte lämna mig igen! Du och jag ska titta på boendemöjlighter i sommar tycker jag :) Inte hålla på med massa lämnalandet-snack! :(



<3!

2011-03-07 @ 15:20:11

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0