Godmorgon Columbus

Imorgon är en dag som jag ska utnyttja de 24 timmar som den erbjuder. Timmarna kan och ska spenderas väl. Jag ska hitta motivation och använda min ambition, för enligt min gamla svensklärare är detta allt som krävs för att lyckas. Det är värt att ifrågasättas! Frågan är dock HUR man hittar motivation till affärsredovisning? Jag får nog lägga mitt fokus på hela kursen. Inte en chans att jag kuggar en tenta. Det finns inte på världskartan!

Imorgon ska jag även ringa ännu ett viktigt samtal. Det är fruktansvärt läskigt och jag har dragit på det i över två veckor. Vågade faktiskt utsätta mig för att försöka genomföra detta telefonmöte i torsdags och kan inte ens beskriva den lycka som infann sig efter att en mycket välbekant röst sa "nummret du försöker nå är upptaget". Hallelujah moment! Inte för att det är en bedrift, men bara av att slå nr och lägga luren mot örat känner man sig duktig. Imorgon hoppas jag den jag söker ska vara duktig och svara. Då kan jag känna mig duktig med rätta!




Godmorgon Columbus - Pontus & Amerikanerna


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0