Cigarettes & Coffee

Tog en morgonpromenad med min syster och fick höra det där man vill höra efter att någon varit på semester. Sen åt vi en stadig frukost tillsammans med mamma sen for dem åt varsit håll. Är inte ordet "for" helt underbart? Hängde med en kille i Barcelona som kom fråm Umeå och första gången han sa "ska vi inte ta och fara till skolan nu?" var det svårt att hålla sig för skratt. Fara? Det är ju liksom bara 10 minuter dit.. Gå? Åka? Traska? Springa? Nej, nej man ska säga fara!

Idag ska jag äntligen få en bok som jag verkligen behöver till tentan om en vecka. Lite sent ute, ja. Men jag hade verkligen inte den blekaste om att den skulle ingå i kursen. Lyckligtvis är det bara 3 kapitel! Sen efter det får jag skynda mig till Skanstull för att möta Minna för ett lunchmöte om Samson For President. Lite uppdate som ska vidarebefodras till resten av Street Teamet!

Men först lite plugg! Och justja, det där samtalet.. Jag kanske inte hinner. Måste gå hemifrån om 1 ½ timme. Kan bli tajt.. He he.

Cigarettes & Coffee - Otis Reeding


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0