Big Girl (You Are Beautiful)

I onsdags gjorde jag en Sverigeturné för att få överraska min bästa vän på 21-årsdagen. För att få komma till Stockholm för 300 kronor åkte jag Linköping-Norrköping-Katrineholm-och slutdestination Stockholm! Så 20.00 satt jag med rullväskan på Södra Bar beredd att surprisa henne - och visst klämde hon fram en tår till min förtjänst! Idag ska vi fira henne igen. När Cronja hyllar sina första 21 år räcker det inte med en kväll, nej hujedamej! 8 rara damer startar kvällen hemma hos Cronja & Nadia med bubbel och våfflor, det är ju faktiskt våffeldagen! Ett meddelande sa att vi skulle fortsätta mot Strand - Vänner&Bekanta. Blev mycket förvånad när Facebook släppte nyheten om att min rara fina kusin Emelie sköter skivspelandet. Ses i dimman!



Big Girl (You Are Beautiful) - Mika


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0