Beautiful Day

Äntligen, eller vågar jag säga det, så är våren här tillsammans med den lysande d-vitamin jag tidigare bara fick i mig genom morötter. Jag har börjat tröttna på morötter och kunde inte vara mer lycklig över detta! Imorse välkomnade Barrvägens studentflickor våren med att frukostera i solen. Min kropp måste ha unnat mig denna lycka för jag lyckades till och med dricka kaffe utan att bli sjuk(!), och tillsammans med det åt jag nybakt bröd à la Felizia! Grupparbetet försköts två timmar framåt och vi fick njuta av solen i 18 graders värme tillsammans med lite musik online. I detta fall menar jag dock inte musik för öronen utan för ögonen, jajamensan! Hur fungerar egentligen det här med musik online? Inget svar för tillfället, men var lugna! Om en vecka är jag en mästare på detta!

Beautiful Day - U2


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0