Wolf Hour

Nej men kunde dagen börja bättre? På ett sätt ja eftersom 5 timmars sömn känns aningen knapert, speciellt med tanke på vad dagen har att bjuda på. Men att hitta en låt som bara letade sig in i hjärtat så snabbt får mig alltid att må bra. Det började med att jag skulle spela lite skön vakna-upp-musik för min syster och insåg att jag automatiskt skrev in Melissa Horn. Men nej, hon behöver en ersättare. Hon har suttit på min tron över mysmusik alldeles för länge. Jennie Abrahamson blev svaret. Har faktiskt inte så mycket att skriva om henne då hennes hemsida är alldeles infomartionslös. Hon är förtillfället alltså en gåta. Men jag lovar, gåtan kommer snart att lösas för denna kvinna kommer förhoppingsvis kliva in i många fler hjärtan än bara mitt

.



Wolf Hour - Jennie Abrahamson


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0