Dancing On My Own

Mycket kul händer! Imorgon ska jag luncha med Marie som jobbar på Rockbjörnen. Förra gången vi träffades var på intervjun och då klickade vi verkligen! Så ska bli kul att träffa henne och se hur allt går. Jag menar, få en liten bild av det jag skulle ha gjort.. Blev ju av med den praktiken på grund av saker som jag tyvärr inte kan berätta. Olyckligt för båda parter iaf! Men inget dåligt som inte för något bra med sig..

Efter lunchen bär det av till Peace & Love där jag ska jobba på Utopia/Fantasia som logevärd. Det hade jag inte kunnat göra om jag jobbat med Rockbjörnen. Har inte varit så supertaggad på festivalkonceptet, men nu börjar det minsann bubbla i magen! Ska försöka uppdatera på plats med lite backstage-skvaller! Men så klart har jag tystnadsplikt så får se vad jag kan ge er!

Sen har jag också kommit på en ny idé, det finns nog en liten entreprenör inom mig som börjar blomma. Tror verkligen på det här och har därför bestämt möte med Daniel Johansson som höll i en av mina kurser om musik. Så idag måste jag förbereda den väldigt oklara idén så han också tror på den! Jag måste få höra från någon mycket mer erfaren om den är värd så mycket som jag hoppas!

Kan inte fatta att det gått ett år sen min festival-debut. Iår åker ingen av mina skönheter från förra året med, men jag lovar er att inte utsätta någon för alkohol-hets, svarta-två-centimeters-breda-ögonbryn, solsting eller röj på handikapps-sektionen! Men min crush på Julian Casablancas fortsätter även i år. Mumma


Dancing On My Own - Robyn


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0