The Middle

Suttit ute på balkongen med en stekhet sol, ett glas vatten och en P&L-spellista som sällskap. Har försökt skriva ett utkast av vad som är tanken med mitt projekt. Det är svårt. Riktigt svårt att göra det utan att ha någon att bolla idéer med. Försöker kritisera och ifrågasätta mig själv. Varför skriver du så? Förstår man vad du menar eller kan det misstolkas? Finns inte den funktionen redan? Det behövs verkligen göras, dels för att jag inte riktigt är klar med vad det här ska handla om men också för att förklara det så rättvist som möjligt. Han som jag presenterar för ska kunna förstå min tankegång exakt! Någon som har tips på hur jag gör detta lättast?

Nej nu ska jag fräscha till mig. Har en middagsdate med Emelie om en timme :)



Jimmy Eat World som kommer spela när jag jobbar i veckan!


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-06-27 @ 16:03:52
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: S

skulle ju vara lättare att hjälpa dig om jag förstod vad din idé handlar om, åt vilket håll fattar jag ju iom Daniels insats?

2011-06-27 @ 19:30:13
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0