The Lazy Song

Kära vänner, jag har inte medvetet valt att ha torr-period. Men utan internet försvinner en rad fördelar. Typ bloggandet. Jag har haft en underbar första vecka i Stockholm. Mjukstartade med att kicka igång sommaren på Cronja och Karins balkong. Sangria och skönsång som jag med övertygelse kan säga att grannarna uppskattade! Efter det drog min första praktik igång med Titan. Att fira Nationaldagen innebär inte bara viftande med flaggor och nationalsången, nej det ligger timmar av planerande för att sen kunna göra förstnämnda ord. Lärde känna en rad härliga människor som jag garanterat kommer träffas igen, kan ju hända att min nutid hamnar i tv-världen innan jag återgår mot framtiden.

Sen tog Elin studenten och det firades med utgång på Sommar. Första tiden i Stockholm avslutades med Middag hos farmor med de kvinnliga kusinerna och sen mötte jag upp Rebecca för att sen hamna under samma täcke. Dagen spenderades nedanför lägenheten med utsikt över hela huvudstaden. Om en timme åker jag till Hultsfred för att morgonen därpå åka med det jag äger till nya lägenheten i Kalmar. Sen återvänder jag till Stockholm för mer lek.



The Lazy Song - Bruno Mars


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0