Skisser För Sommaren

Stockholm har för mig blivit semester. Och semester betyder ovanor. Jag gillar vanor, att komma upp tidigt, träna, äta en ordentlig frukost för att sen kunna pricka av en to do list. Inget av detta har gjorts under min två-veckors-vistelse.. Inga bra måltider eller träning så nu bara längtar jag till att få Ata på mig träningskläderna och svettas som en gris för att dagen efter kunna stoltsera med träningsvärken som driver mig till vansinne. Men jag måste vänta. Iaf för den ordentliga träningen. Sats-medlem blir jag på fredag och det ska firas med ett ordentligt box-pass! Om någon vill träna med mig så hojta. Gärna en manlig sådan. Vi ses på gymmett!

Tycker Tyra Sjöstedt har riktig snygg kropp!

Skisser För Sommaren - Kent

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0