Den Döda Vinkeln

Hemma efter träning på Sats och har precis ätit  efterlängtad ordentlig frukost. Det där med bröd till frukost och lunch håller inte för mig.. Äntligen är rutinerna igång! Snart kommer Emelie hit som jag hyr lägenheten av, sen ska jag möta Emma på Medborgarplatsen för lite catch up.

Fick ett sms av Rebecca igår där hon undrade om jag kunde göra en lista med mina 10 bästa Kent-låtar. Sjukt svårt att bara välja 10 stycken, men hon var bestämd på den punkten. Efter många försök fick jag fuska lite och gav henne en lista på 13 låtar. Här är listan:

Chans
Gravitation
Utan dina andetag
Sverige
Den döda vinkeln
Hjärta
Varje gång du möter min blick
Dom andra
Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Gamla ullevi
Music non stop
Kärleken väntar
Socker

Den enda som var lika med Rebeccas pojkväns litsa var Den döda vinkeln. Hur kunde han missa de andra 12? Ett mysterium i mina öron.

Den Döda Vinkeln - Kent

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0