Can't Stop

Herregud vad lycklig jag är - RED HOT CHILI PEPPERS KOMMER TILL STOCKHOLM I OKTOBER! Biljetterna släpps imorgon och på något sätt vill jag inte avslöja det. Men vad är en musikblogg där skribenten avgudar detta band utan denna information? Konkurrensen tätnar, men jag är villig att ta den risken. Är det ingen underbar varelse som vill skrika sig hes till tonerna av By The Way? Jag vill. Så mycket att jag är beredd att gå ensam. Jag ska. Så mycket att jag ska klicka in mig till Live Nations hemsida 00.01 i natt.

I vintras läste jag Scar Tissue och fick en huge crush på hela bandet. Kunde tillbringa timmar på Youtube för att sen tvinga hela familjen att förstå det vackra i varje klipp. Något jag faktiskt lyckades ganska bra när jag upptäckte både mamma och syster med att nynna på varsin RHCP-låt. Vidoe numero uno har jag visat förut, men den är värd att nämnas igen. Bättre intro får man leta efter. Förmodligen utan resultat. Video två är bara något jag vill uppleva. Och kommer få.



Can't Stop - Red Hot Chili Peppers

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0