White Lies

Kan inte någon vara ytterst gullig och hjälpa mig med min header? Den där bilden är ju inte smickrande någonstans. Jag ser ut som en jävla ostbåge. Och på tal om ostbåge - sen jag började träna upp rygg- och magmuskler så har jag inte bara fått bättre hållning. Nej nu har nerver hamnat i kläm så jag har varken känsel i vänsterfoten eller överläppen.. Men på något sätt föredrar jag det framför banan-looken. Den har jag varit synonym med sen jag föddes och nu är det på tiden att folk får se hur lång jag kan bli. Heja heja!

Ikväll ska jag och min syster möta upp hennes killkompisar för att ta en öl eller sju.

White Lies - Paolo Nutini


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0