Whatever You Want

Innan jobbet hann jag med en frukostdate med Rebecca & hennes man Christofer på Wayne's Coffee. Christofer jobbar på VGs Nation i Uppsala och vi planerade lite kommande event. Funderade på att göra något innan terminsstart men vi kom fram till att det är lite för folktomt i studenternas stad. Sjukt kul att han sa att jag gärna får annordna en hel kväll - tagg på den! Sen nämnde han lite andra smaskigheter för grabbsen i The Neverdies. Håll tummarna för att alla band ännu ej är bokade angående tilltänkt kväll!

Nu ska jag göra min kropp en tjänst och få lite sömn, hur nu det ska gå. Den här lägenheten är sjukt varm och jag börjar undra hur mycket varmare det kan bli.. Jag har ju typ lovat bort lite sängplats till grabbarna om två veckor. I värsta fall får vi ta fram festivalhumöret och slå upp två tält på bakgården!



Whatever You Want - Status Quo


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0