Vart Jag Mig I Världen Vänder

Igår blev det balkonghäng med en gammal vän. Idag känns det som det blev ett glas rosé för mycket, men jag har tid att ta det lugnt. Ska inte möta upp min syster förrän om en timme och jobbet kallar inte förrän 17.00. Innan dess ska jag ringa två samtal för att boka in två möten och sen försöka se om Christofer tänkt ut något lämpligt datum för Rock-kvällen i Uppsala.

Ni kanske undrar vad som hände med min superduper-idé som jag berättade utan avslöja för några veckor sen? Efter att The Neverdies kom in i mitt liv så la jag den på is. Tror jag tar upp det i höst igen när jag kan boka in ett möte med den enda mannen som jag anförtror detta. Jag skulle absolut kunna maila eller ringa, men det blir inte samma sak och ska jag göra det ska det göras ordentligt! Vad gör ni idag?

Vart Jag Mig I Världen Vänder - Den Svenska Björnstammen


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0