Release Me (The Attic Remix)

Vad har hänt med min inspiration? Vad jag än skriver så bara deletar jag allt i ett svep. Allt känns orelevant och ointressantare än mest. Men jag tror iaf att jag kan stilla en annan människas oinspiration. Joanna, som nu jobbar på Sats och då bestämmer musik, har fått ett antal klagomål. Det är inte svårt att välja egen träningsmusik - oftast räcker det med att sätta på det man gillar, även om det är med Mumford & Sons, och köra så svetten skvätter. Men när man väljer för ett helt gym med allt ifrån anabolahöga män till springa en liten runda för hjärtats skull då är det svårare att tillfredsställa alla. Men här är något som jag får för mig skulle kunna passa de flesta.

The Attic - Mycket house och alla har hört det. Även om man förmodligen inte vet om bandnamnet. Själv älskar jag deras remix av Release Me lika mycket nu som när den kom ut!(Visste ni förresten att Eric Amarillo är en av de två? Nu vet ni!)
1970-1980-talsrock - Sånt där som alla känner till! Van Halen, Alice Cooper, Mötley Crüe..
Topplistan på Spotify - Kanske inte jättekreativt, men topplistan är just som den är för att så många gillar det just då. Sannolikheten är stor att det passar många!

Hittade även tränings-listor på Spotify. Själv har jag jättesvårt för covers av den stilen, typ Cascada tolkar Rihanna. Samma sak - fast liksom sämre. Men finns så mycket av detta så måste de ju gå hem hos någon. Själv tränar jag för tillfället till Kings Of Leon, The Strokes och Red Hot Chili Peppers. Testa om de satsar bäst till det. Hehee..

Release Me (The Attic Remix) - The Attic


Kommentarer
Postat av: Lilla syster

haha! Jag tror nog att det är min allrså svåraste atbetsuppgift... Tack vad du är söt!

2011-07-19 @ 11:54:42

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0