The Adventure Of Raindance Maggie

OM jag missat något. Nytt album ute den 30 augusti från drömlika RHCP. Precis i samma sekund som jag undrade var all ny och bra musik tagit vägen. Som en ängel från ovan hamnar denna singel i min famn och snart toppar den min lista över mest spelade låtar. Då ska tilläggas att det bara var någon minut sen jag klickade fram den. Ni förstår hur jag känner för denna nyhet. Vilka känslor infinner sig, kära ni? Har den chans att mäta sig med tidigare sound?



The Adventure Of Raindance Maggie - Red Hot Chili Peppers

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Finns den på spotify? :)

2011-07-19 @ 07:43:06
Postat av: felizia

finns inte så mycket med RHCP på spotify - inklusive denna!

2011-07-19 @ 10:20:34

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0