Stjärnfallet

Äntligen bönhörd! Så nu kan dagens plan verkställas! Först på dagen blir det släktträff ute i Barnvik. Inte träffat mamma på flera veckor så ser framemot att få krama om henne! Sen ikväll är det jag som lämnar storstaden för att upptäcka ännu en ny del av Sverige. Hörde jag Vadstena? Någon som kan gissa varför?

På tal om helt andra saker. Hur kul är det inte med folk som pratar i sömnen? Själv gjorde jag helt underbart uttalande förra natten som Joanna lyckades komma ihåg till morgonen. Sätter mig upp i sängen och säger hetsigt "Hörde du? Du är utvisad ur Sverige!"

Det här är en av mina favoritlåtar med Markus Krunegård. Inser mer och mer att känslan en artist förmedlar är det viktigaste. Jag menar, rösten är faktiskt inte klockren men med en känsla så gör han underverk.



Stjärnfallet - Markus Krunegård

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0