Sleep

Igår kväll satte jag igång ett program från Sommar i P1 och det är lite svårt att avgöra om det var bra eller inte. Somnade gjorde jag iaf. Kanske hade hon en röst av sammet. Kanske var det så oinspirerande att jag stängde av varenda tanke och föll i djupsömn. Kanske var jag bara väldigt trött efter möhippa(vilket jag helt glömt berätta!) och jobb. Men oavsett så finns det sannerligen för- & nackdelar med att somna för tidigt. Man vaknar tidigt, å med tidigt menar jag liksom 4.00.. Men å andra sidan är det ett starkt tecken på att jag är utvilad. Kan inte alla andra vakna så jag får leka nu!

Sitter nu och väntar på ett samtal som kommer avgöra dagen. Hallå? Svara i telefonen innan jag blir rastlös och ändrar mina planer radikalt.. Hehee..

Sleep - Tingsek

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0