Skinny Love

Den här helgen har vänt upp och ner på mig. Första dagen får jag ena delen av Stockholm. En del som jag aldrig kan bestämma mig för om jag tycker om eller inte. Det är höga klackar, uppsnoffsiga människor, listor, champagneluder, ohämmat beat utan betydelsefula ord, kostymer, kindpussande.. Jag tror ordet jag söker börjar på f och slutar på alskhet. Sen har vi lördagskvällen. Där möts jag, Joanna och Elin av en värld vi inte upptäckt förrän nu. Vi får höra att vi hamnat fel. "white room ligger i väggen bredvid." Men nej, vi är så rätt som vi kan vara. Där är väggarna beklädda i Nirvana- och Guns & Roses-affischer. Det är öl, tatuteringar, piercingar, hårdrock, ordentliga handslag.. Det är svårt att vara in between. Måste man välja sida?

Tack för en helt fantastisk helg! Den innebar även jobberbjudande som jag skriver om imorgon! Living the dream.

Skinny Love - Bon Iver


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0