Mirrors

Det här inlägget tillägnar jag Trixie Löfblad.

Någon gång innan påsk sitter vi tillsammans med Linda mitt i Linköping. Med varsin måltid sitter vi i väntan på bussen som ska ta oss från ett mellanstopp till slutdestinationen Stockholm. Vi är höga på människor, ja så mycket folk hade vi nog inte skådat på flera månader, och Trixie berättar den ena Tokio Hotel-anekdoten efter den andra. Jag är nyfiken, men Lindas ansiktsuttryck avslöjar att hon hört de här förut. Men någonstans börjar Trixie hajpa (hypea? Sam och Sandra var alltid lika oense kring vad som var korrekt) Natalia Kills. Nej jag erkänner att jag inte har en aning om vem det är, men kompenserar med att lova att kolla upp direkt vid hemkomst. Nu 3 månader senare har jag bevittnat vad jag anser vara en god konkurrent till både Lady Gaga och Rihanna. Kalastips!




Mirrors - Natalia Kills

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Just nu spelars låten på Sats! Snart kommer Natalia Kills höras överallt och vara lika känd som Rihanna och Beyoncé ;)

2011-07-19 @ 07:46:28
Postat av: Hannah

Hypa sötnos ;)

2011-07-20 @ 17:49:30

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0