Lovesong

Nähä. Där sitter man på busshållplatsen, trött men ändå laddad för sin körlektion. Men så ringer bilskolan och undrar var jag tagit vägen. Enligt mina två kalendrar så har jag tid 10.50, enligt bilskolan 09.50. Så bye bye körlektion och möjligtvis 700 kronor som straff för att jag inte dök upp. GRRR.

Får lägga lite tid på att städa lägenheten istället, glamouröst värre. Sen bodypump om en timme. Egentligen vill jag bara lägga mig ner och sova. Är så trött att jag mår illa, men vår lägenhet är så sjukt varm och då är det helt omöjligt att somna. När det inte är omöjligt längre så drömmer jag marddrömmar..

Lovesong - Adele

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0