Love On Top

Blev träning med Jenny och sen promenad på Djurgården med Emelie. Mycket roligare än så har jag inte att berätta. Eller jo det har jag visst! Blev bjuden till Sonispheres efterfest på lördag av Rasums i The Neverdies. Den hålls på Harry B James och det lär bli kalas. Om någon vill gå? Ska se vad jag kan fixa ;) 

Emelie tipsade mig om den här sidan. Har inte hunnit kolla så mycket mer än på videon nedanför. Men om allt är lika underbart som detta kommer Youtube bojkottas ganska snart! 





Btw. Har ni lyssnat på Beyoncés nya album? Har bara skummat än så länge så kan inte uttala mig än.. återkommer!

Love On Top - Beyoncé


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0