It Takes A Fool To Remain Sane

Ni kommer aldrig att förstå vad detta band framkallar för jävla sjuka känslor. Folk kan säga vad som helst om dem, men den här konserten var det bästa jag varit med om. Längst fram tillsammans med de sanna idioter som faktiskt står för det blir jag någon ni förmodligen aldrig kommer att få se. Inte många gånger kvar nu och de orden slår sönder mina känslor. Som den gråtande tjejen som krampaktikt höll min hand hela konserten sa Jag vill inte! Jag vill inte! Det går inte!

Den lilla tjejen som hörde er för över 10 år sen finns ännu i mig och hon kommer fram under dessa tillfällen.
 



It Takes A Fool To Remain Sane - The Ark

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0