He's Back

Kom precis in efter att ha visat familjen vår vackra utegård. Idag trädde den in i ett nytt decennium när Alice Cooper sjöng för kung och fosterland på andra sidan vattnet. Vi lutade oss tätt mot staketet och undrade varför vi inte var där? Istället tryckte vi sju in oss i vår lilla lägenhet och åt middag och uppdaterade varandra. Peace & Love blev en snackis men också det där torpet som mamma och Tomas spanat in. Hoppas det blir ert!

Imorgon ska jag försöka få tag i min chef så jag kan få veta hur mitt schema ser ut. Enligt vad han lovat mig ska jag börja jobba den här veckan, men det ser väl ganska molnigt ut.. Får panik när pengarna lämnar mig utan att lova någon inkomst. Får bli en träningsdag imorgon. Det är mycket gratis.

He's Back - Alice Cooper


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0