Happy Up Here

Hemma. Asså på riktigt. Hemma i mig själv. Lyckan har infunnit sig och vet inte vad jag gör om någon ens tänker tanken att ta det här ifrån mig. Våga inte ens skämta med mig. Jag är 21 och har haft den här drömmen sen fem år tillbaka. Nu är den nära. Jag kan nästan ta på den, men något inom mig säger att inte hoppa än.

Jag har hoppat. Nästan lite för högt. Men jag tror på mig själv och det verkar som dessa killar också gör det. Nu ska jag bara förbereda mig, jävligt ordentligt, för att sen ta Warner med storm.

Nej nu måste jag sluta att tala i gåtor och låta er får veta. Rasmus, trummis i The Neverdies, har sagt att de vill att jag ska presentera mitt upplägg för dem och deras nyblivna skivbolag Warner i september om jobbet som manager. Jag har ett sådant lyckorus inom mig. Sedan jag fick veta det här har jag inte kunnat sluta med mitt fåniga leende. Det händer på riktigt och det händer mig!

Happy Up Here - Royksopp


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! Va roligt :) Lycka till!

2011-07-14 @ 23:53:57
Postat av: S

fan va kul darling, jag vill höra allt! :)

2011-07-15 @ 16:13:22
URL: http://skalnins.blogg.se/
Postat av: Atena

Fan vad grymt! Kör hårt nu då, klart som fan du kan fixa det! :-)

2011-07-16 @ 18:03:32
URL: http://atena.spotlife.se
Postat av: felizia

Tack! Va gulliga ni är! :)

2011-07-19 @ 23:59:19

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0