Galileo

Jag vet, det är natti-natti-time men jag måste bara få skriva om ett band som jag hörde ikväll på Mosebacke. Det var ett band som vi alla var överens om att detta var något att lägga på minnet. Men när jag la det på minnet tycktes mitt minne redan veta om de.. We Are The Storm. Hmm.. Men så när jag sätter nykeln i låset går det upp ett ljus för mig. Det här är ju ett av de banden som Sara pratade om och nästintill tvingade mig att sätta in i spelschemat över vår fiktiva festival (ni vet det där arbetet vi skrev i våras). Dem var verkligen sjukt bra. Gillar man The Killers så kan jag garantera er något nytt att hänga i granen. Ångrar att jag inte presenterade mig. Imorgon är det jag som knåpar ihop ett mail till grabbarna. Vad har jag att förlora?



Galileo - We Are The Storm

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0