Fångad Av En Stormvind

Juste. Möhippa i helgen. Sandra, min mammas sambos dotter, blir först med att förverkliga en flickdröm å gifter sig med sin David i augusti. Vi var 15 stycken tjejer som överraskade (?) henne i Upplands Väsby. Dagen bestod av "popdröm" och vi alla fick sjunga in Fångad Av En Stormvind samt spela in video till den. Min utstyrsel går ju att diskutera.. Inte kanske den bild man vill ge av sig själv och jag hoppas inte jag syns extremt mycket då videon självklart ska visas upp på bröllopet! Vi åt middag på Koh Pangan och åkte sen limousin därifrån till 54. Vid 2-tiden drog alla hem förutom jag, Joanna och Emma och vi träffade på ett glatt gäng. Ett gäng som jag såg välbekanta ut. Efter många drinkar kom svaret. En av dem ägde grillen mittemot Titan Television där jag en gång köpt en Falafel.. Haha!

Hälften av tjejerna och bruden såklart!


Fångad Av En Stormvind - Carola

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0