Du Är Snart Där

Och juste!


Välkommen alla nya läsare! Vet inte vart ni kommer ifrån - men blev glatt överraskad när statistiken sköt i höjden! Nu när ni är fler kan jag ju ge er chansen, eller jag tar chansen, att fråga vad ni vill läsa om? Medan ni funderar ska ni få en låt som jag absolut lyssnat på förr, men efter hans konsert i veckan är jag tokig i den. (Så måste säga att den är bättre live. Men vad är inte det?) Är inne i en lyssna-på-hemska-texter-period. Ska försöka att inte dra ner er i samma svacka. Jag kommer upp snart! Och om inte snart är tillräckligt för er så får ni gärna hjälpa mig!




Du Är Snart Där - Håkan Hellström

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0