Closer To The Edge

Hemkommen efter en underbar dag på Fjäderholmarna. Ni vet att jag inte kan berätta om vad jag gjort utan att känna hur intresset kring inlägget rasar. Därför får ni nöja er med att veta det. Däremot kan jag säga att jag tycker så mycket om dessa tjejer. De brinner för samma sak som jag och vi kan nörda oss med ämnen som Vilka jävla skitband som Universal nyss signat eller något annat som förmodligen får mina andra vänner att sluta lyssna. De var även dem som fick mig att stanna kvar på utbildningen och flytta ner till Kalmar, precis som dem. Så vi har stora planer för vår nya stad. Bandbokning låter som en av planerna. Konsertkvällar också.

Nu ska jag faktiskt åka ut till min storasyster och hennes familj i Norrtälje. Vet inte hur det är med internet där ute, kan hända att det är helt off med alla nätverk man nu förtiden inte förstår hur man kunde klara sig utan för några år sedan! Så kan hända att morgondagen blir en bloggfri-dag. Men man ska aldrig säga aldrig. Ska kolla upp ett hett tips i musikvärlden och när min buss går - kom tillbaka om några minuter!

Closer To The Edge - 30 Seconds To Mars


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0