Balkongen

Jag är en sådan tönt som inte alltid känner mig bekväm i mina egna känslor, tack och lov har jag min underbara Emma Persson som hjälper mig att förstå hur jävla okej det är! Tog bara en kort promenad vid Årstaviken men hann reda ut det mesta. Jag har kommit in i en fas där jag insett att jag inte alls vet vem jag är, står för eller hatar. Att är väldigt förvirrat nu och jag tror jag måste inse att mitt gamla jag inte kanske måste vara prio 1. Det finns någon annan inom mig som är väldigt exalterad över livet och att få experimentera lite. Jag vet, jag pratar i gåtor. Men just nu är livet en stor gåta. Det är faktiskt ganska roligt och jag förväntar mig inga svar, bara att det roliga ska ta över osäkerheten totallt!

Nu ska jag åka hem till farmor med min lillasyster och laga middag. Min farmor är en av de vackraste människorna jag känner och det ska bli tip top!



Balkongen - Emma Persson

Kommentarer
Postat av: Emma

Pussgurka, tack för idag <3

2011-07-11 @ 20:28:36

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0