All The Time In The World

Fick en liten förfrågan i helgen. Nej inte alls liten faktiskt. Jävligt big. The Neverdies, bandet från i helgen, frågade om jag vill bli deras manager. Skrattade först bort det. En sån sak tar man inte så allvarligt inne på Harry B James vid 2-tiden med en öl i handen. Absolut killar! Men när det togs upp dagen efter igen måste jag säga att jag inte var lika snabb på ett ironiskt svar. När jag kom hem sattes tankarna på högvarv. Jag har så mycket idéer för de här killarna! Kolla in den här videon och säg vad ni tror! Platsar jag där eller vad?



All The Time In The World - The Neverdies

Kommentarer
Postat av: Ojdå

du gör ju bort dej om du inte tar chansen!

2011-07-11 @ 14:58:04
Postat av: S

mitt internet har funkat som sirap på sistone men nu så kan jag nog svara??? Fan va roligt gums, tror vi behöver prata. Miss you<3

2011-07-13 @ 20:52:34
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0