All I Want Is You

Inte det bästa att blogga så sent. Man vet aldrig vart ens bästa befinner sig då. Lyckligtvis har jag inte gjort någon större utläggning vilket förmodligen bottnar i hur trött jag var.

Igår fyllde Joanna 19 år och självklart kunde jag inte säga nej till en utgång. Efter jobbet mötte jag upp Joanna och Elin för att hälla i oss den öl och cider kylskåpet hade att erbjuda. På med klackarna och sen rusa till bussen. Första destination var Trädgården, men innan vi hunnit fram ändrades riktningen mot Debaser Slussen. Där mötte vi upp några vackra själar. Hälsningsfrasen gick "Fan va längesen!" Kvällen var mycket lyckad men det var inte förrän stället stängde som jag blev varse om hur starstrucked jag visst kan bli. Även om de åtsittande scenkläderna och trumpinnarna saknades så såg jag på långt håll att det var han. Efter många om och men skulle jag gå fram. Men när tjejerna gick med så bestämda steg som det bara går vid den tiden i klackar, tog jag en annan väg. Ångrade mig vid utgången och gick snabbt tillbaka. "Nämen nu kommer ju syrran!" Jag var tvungen att säga "Ser ni! Jag blev så nervös att jag inte vågade komma fram!" Jag fick säga några vackra ord om hur mycket dem betyder för mig och sen fick han säga tack för att jag kom fram och sa det. "Inte ofta det händer mig faktiskt."
Tack för en fin kväll!



All I Want Is You - The Ark

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0