Tack Emlan!

Jag kommer ihåg när man var liten och förundrades över hur mycket brev ens föräldrar fick, varje dag! Själv fick jag endast brev någon gång per år. Typ födelsedagen eller inbjudningskort. Jag minns hur både mamma och pappa försökte förklara att det där med att få post, jag kallade det brev men det var tydligen viktigt att det hette post och inte brev, sällan innebar glada nyheter. Idag har jag verkligen fått erfara detta och kan konstatera att post(!) sällan är kul. Ca 10 större kuvert ropade "hej" när jag anlände till mitt lilla radhus. Och ur kuverten flög alla räkningar fram. Men så fann jag ett sådant där brev som var de enda brev som existerade när jag var liten. Ett julkort.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varsågod vännen! <3

2011-01-25 @ 23:36:15

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0