En säkrad framtid

Ikväll gjorde vi sista ansträgningen för marknadsföringen, tillsammans som en grupp. Många kvällar har tillbringats i oenighet och ovilja. Men ikväll firades vår sista kväll med skratt, så mycket att jag undrar vad vi tidigare klagat över. Det här är ju en underbar grupp. När PP var ihopklistrad med diverse bilder gjordes ett tappert bidrag till rädda barnen, röda korset eller vad dessa organisationer kan heta. En vacker film med influenser från länder gråare än gråast. Jag vet för jag spenderade en natt där för mindre än två veckor sen.

Mitt namn är mycket å jag vill ha mer!


Kommentarer
Postat av: S

Var du verkligen i Kazakstan? haha

2011-01-25 @ 00:28:44
URL: http://skalnins.blogg.se/
Postat av: Felizia

du om någon vet väl att man ska läsa min blogg med ironi!

2011-01-25 @ 21:11:45
URL: http://ugglas.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0