Californication

Efter eftermiddagsmys med Californication och alldeles för många bitar mörk choklad drog jag på mig feststämningen. Kroppsstrumpa tillsammans med den där gula skjortan från Koh Tao som jag aldrig trodde skulle användas igen. Den bär en historia som är för onykter för att uttala här, men jag kan säga att den igår fortfarande innehöll spår av Asien.. Metropol bjöd på Björn Wahlgren Och Generalerna och mer lokalbefolkning än vanligt, vissa kvällar liknar klubben mer som en misslyckad klassåterträff. Hö hö hö. Kvällen slutade dramatsikt. Slagsmål som resulterade i en skadad Jonathan som fördes till Västervik. Jag, Jenny och Helena hamnade på ett hotellrum där efterfesten bestod i att hoppa i sängen. Det låter tragiskt men kvällen var väldigt festlig. Så där festligt som det kan bli i Hultsfred. Kom hit så får ni se!

Sen kom lördagen som enligt gårdagen skulle bjuda på snöoväder. Men när persiennerna drogs upp tittade solen in med en klarblå himmel som bakgrund. Det blev en promenad på festivalområdet för tre vänner som drog den ena festivalhistorien efter den andra. Förhoppningsvis blir det historier på en nivå högre nästa år. Vi vet inget, men något säger mig att det finns stora hopp!




Californication - Red Hot Chili Peppers


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0