The Most Radical Thing To Do

22/2 släpper The Ark sitt samlingsalbum - Arkeology. Skulle jag få bestämma skulle dessa låtar platsa på skivan:


Calleth You, Cometh I
It Takes A Fool To Remain Sane
Superstar
Breaking Up With God
One Of Us Is Gonna Die Young
Prayer For The Weekend
Absolutely No Decorum
Little Dysfunk You
No Uriel
This Sad Bouquet
Father Of A Son
Tell Me This Night Is Over
Let Your Body Decide
Disease
I Pathologize
The Worrying Kind
Echo Chamber
Ain't To Proud To Bow
Stay With Me
Have You Ever Heard A Song

Nej, va svårt. Det är så många låtar jag vill ha med.. men det här får bli min topp 20.. typ. Även om jag köpte deras senaste album så har jag inte lyssnat på det allt för mycket. Jag får lov att återkomma med det. Någon låt ni tycker att jag missat? Tycker alla ska lyssna på slutet av 2000 Light-Years Of Darkness, det som är introt till The Most Radical Thing To Do! Snygg. Cool. Fräsch. För övrigt är denna lista ultimat att jobba med på gymmet! Eller är den bara för en nörd som jag?



The Most Radical Thing To Do - The Ark


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ooh mitt ÄLSKLINGSband!!

2011-02-21 @ 12:48:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0