Shoreline

Ni har väl inte missat att Hultsfredsfestivalen är tillbaka. Den 4/7-6/7 14/7-16/7 tycker jag alla ska ta sitt pick och pack, eller iaf två flak öl, och hänga i min hemort. I år kan jag glida på festival med vad jag anser vara en oslagbar raggningsreplik "Mitt camp har både säng och dusch!" Den 22/2 kommer första bandsläppet.





Från Hultsfredfestivalen -99. Som nioåring hade jag kanske inte diggat detta, men den här sommaren hade jag inte tackat nej till se Broder Daniel spela Shoreline..


Kommentarer
Postat av: S

Falsk marknadsföring darling, festivalen är 14-16 juli, inte 4-6:)

2011-02-15 @ 13:57:48
URL: http://skalnins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bjuder du på boende?:)

2011-02-15 @ 14:57:45

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0