Precis Som Romeo

Vilken fantastisk kväll! Och nu känner jag att jag är ett sådant känsloberg att jag inte kan beskriva kvällen. Jag vill bara höja honom till skyarna. Tänk att ha skrivit så fruktansvärt många bra låtar så hälften utesluts under en över två timmarskonsert! Jag saknade Nu Kan Du Få Mig Så Lätt, Fulaste Flickan I Världen, Det Är Så Jag Säger Det.. Osv. Efter att ha vrålat till En Vän Med En Bil, gråtit till Kärlek Är Ett Brev Skickat Tusen Gånger och hoppat ohemmat till Ramlar trodde jag inte kvällen kunde bli bättre. Men vem kommer ut på scenen om inte Linköpings stolhet himself - Lars Winnerbäck!! De bjöd på duett till tonerna av För Sent För Edelweiss. Nej Känsloberget klarar inte mer nu. Får ta och smälta denna upplevelse.


Håkan var Precis Som Romeo - Håkan Hellström

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0